Skt. Hans aften

Skt.Hans aften indviede vi vores ny bålplads.
Vejrudsigterne havde ikke været for gode, men som det fremgår af billederne,  blev det en dejlig midsommeraften.
Det blev for øvrigt en lidt speciel Skt.Hansaften.
Da det sidste snobrød var bagt, kom en beboer i tanke om, at hans juletræ vist endnu ikke var kørt væk. Da duften af det forhenværende juletræ bredte sig, kom en i tanke om, at der vist også var et par liter julegløgg som ikke var blevet brugt. Selvfølgelig var der også æbleskiver i en fryser, så ret hurtigt blev der serveret gløgg og æbleskiver. Mon det bliver en tradition til foreningens Skt.Hansbål fremover?

070623-Baal 070623-Hygge 070623-Gloegg