Foreningens anden sommerfest blev afholdt lørdag den 2. september i rimeligt vejr.
Selv om sidste års meget kompetente festudvalg havde meldt fra til dette års fest, blev vi ikke snydt!
Denne gang organiserede bestyrelsen det fornødne, så vi også i år kunne opleve det hyggelige samvær med hinanden efter sommerferien.
Der dækkes op og gøres klar.
‘Mon ikke snart Karl Johan kalder til samling?’

Et svært valg?
‘Tænk! I dag kan jeg vælge mad jeg ikke selv har lavet!’

‘Godt at vi kom i gang! Det var jo blevet ‘høj’ spisetid.’

De fleste fandt sig hurtigt til rette.

De voksne snakker bare med hinanden. Så kan vi lige så godt lege udenfor.’

Fodbold. Ambitionerne fejler ikke noget.

Aftenstemning.

Hen på aftenen fandt en af foreningens festligere deltagere et forberedt sanghefte frem.
Efter der var etableret lys nok til at læse teksterne, blev der sunget af hjertens lyst med Keld som absolut kompetent og markant forsanger.