Trods kraftig blæst fredag aften lykkedes det en lille flok raske mænd at få foreningens telt rejst og surret fast.
En snes beboere deltog i gadefesten lørdag den 21. juni.
Aftenen forløb fint med mad leveret ude fra, godt humør og god stemning.

Trods kraftig blæst fredag aften lykkedes det en lille flok raske mænd at få foreningens telt rejst og surret fast.
En snes beboere deltog i gadefesten lørdag den 21. juni.
Aftenen forløb fint med mad leveret ude fra, godt humør og god stemning.
