Efter forslag og opfordring fra Kis har NABOHJÆLP ordningen været diskuteret gennem nogen tid.
I juni 2015 tages der fat på at få ordningen sat i gang.
Anders sætter skilte op tre steder.
1.) Ved vejen ind i vores område.
2.) På bommen ved midterste sti.
3.) På lygtepælen over for den sydlige sti.
I mail fra Kis mandag den 15. juni opfordres alle der har lyst til at være med i nabohjælpordningen til at få sig tilmeldt.
